Masarykova základní škola v Broumově zahájila projekt Odstraňujeme bariéry

Tisk

bar1

Úvodní konferencí byl v úterý 26. února oficiálně zahájen projekt Masarykovy základní školy v Broumově, financovaný z Operačního programu vzdělávání pro konkurenceschopnost, s názvem Odstraňujeme bariéry.

Manažerkou projektu se stala Hana Effenbergová, realizátory jsou jak pedagogové Masarykovy základní školy, tak i pedagogové a studenti Gymnázia Broumov a pracovníci DDM ULITA.

Projekt je zaměřen na práci se žáky základní školy, kteří se ve výuce potýkají s celou řadou problémů – ať již to jsou poruchy učení, problémy sociální nebo vztahové. Celý projekt má čtyři klíčové aktivity, které budou probíhat do 31. ledna roku 2015.  Partnery projektu jsou Dům dětí a mládeže ULITA a Gymnázium Broumov.

Na konferenci byly tyto aktivity představeny partnery projektu. Ředitel DDM ULITA Bc. Miroslav Frömmel podal informace o adaptačních pobytech žáků, o cílech a úkolech této klíčové aktivity. Mgr. Středová představila účastníkům konference význam školního poradenského pracoviště a úlohu školního psychologa. Zástupce partnera Gymnázia Broumov - Ing. Cikrytová pak vyzdvihla činnost studentů gymnázia v aktivitě zaměřené na pomoc žákům ze znevýhodňujícího prostředí. Poslední aktivitou projektu je zvyšování kompetencí pedagogických pracovníků – tedy vzdělávání pedagogů v oblasti komunikačních dovedností. V závěru konference vystoupil za zřizovatele školy Ing.Kitler.

Projekt byl odstartován 1. ledna 2013 a během prvních dvou měsíců se již uskutečnily mnohé aktivity. Pravidelně probíhá činnost studentů gymnázia s našimi žáky - nejen, že s nimi v odpoledních hodinách doplňují a procvičují učivo, ale připravují pro ně i vědomostní a zábavné činnosti. V květnu pak partner projektu DDM ULITA povede první z adaptačních pobytů pro žáky 3. tříd.

obrazek_10
obrazek_10
obrazek_10
obrazek_10

obrazek_10
obrazek_10
obrazek_10
obrazek_10
zpět na článek
obrazek_10
obrazek_10
obrazek_10
obrazek_10
zpět na článek
obrazek_10
obrazek_10
obrazek_10
obrazek_10
zpět na článek
obrazek_10
obrazek_10
obrazek_10
obrazek_10
zpět na článek