Broumovsko jede!
To není moc originální nadpis, řeknete si… Ale Broumovsko tentokrát opravdu jede. A to na tramvajích a autobusech v Praze, Brně a Vratislavi. Společnost pro destinační management Broumovska letos zvolila k propagaci zimních pobytů na Broumovsku mimo jiné i kampaň v městské hromadné dopravě.
Podzimní kampaň zaměřená na propagaci Bike resortu Broumovsko proběhla v září a v říjnu. V rámci česko-polského projektu zvaly k návštěvě Broumovska polepy autobusů ve Vratislavi a bannery na pražských tramvajích. Vše pod hesly „Broumovsko – Valbřišsko, dva regiony, jeden cíl“ a „1600 km tras, jeden cíl, užít si to!“. Krásné fotografie cyklistů v broumovské krajině, skalní města, barokní kostely, … vše v podzimním slunci.
S blížícím se příchodem zimy byli cyklisté vyměněni za zimní krajinu. Tramvaje v Brně a Praze právě v této době zdobí bannery zvoucí k pobytům na Broumovsku pod sloganem „Ticho skalních měst“. Reklamní kampaň je financována z projektu Skalní města České republiky. Spolu s Českým rájem a Českým Švýcarskem je Broumovsko představeno jako ideální místo k zimnímu pobytu. Zimní klid a ticho uprostřed skalních měst ilustrují fotografie liduprázdných zasněžených skal. Pokud kolem vás projíždí takto ozdobená tramvaj, uvědomíte si ten ostrý kontrast s letními záběry chvilkově přeplněných skalních měst tak, jak je znáte z médií v letní sezoně.
Možná vás napadá, proč podzim a zima? Celý koncept cílí na propagaci mimosezony a zvýšení návštěvnosti v tomto období. Ukazuje lidem, že kout České republiky se skalními městy má v podzimních a zimních měsících ojedinělé kouzlo. Na své si na Broumovsku přijdou jak nadšení sportovci, tak rekreační návštěvníci. Při vícedenních pobytech poznají rozmanitost našeho kraje a spolu s námi pocítí jeho „Boží klid“. Udělat z Broumovska skutečně celoroční destinaci bude vyžadovat ještě hodně úsilí, jsme ale na správné cestě.