Kreativní pouť Broumova 2028 pokračuje
Minulý rok touto dobou už Broumov věděl, že v soutěži o titul Evropské hlavní město kultury pro rok 2028 první místo nezískal. Rozhodně tím ale jeho cesta neskončila. Pokračuje dál svou vlastní cestou a nově i se znaménkem plus v názvu – jako Broumov 2028+.
„Dlouho dobu jsme dál působili jako Broumov 2028, ale věděli jsme, že tohle označení právem náleží Českým Budějovicím, které si titul ze soutěže odnesly, a zároveň už ani úplně nevystihuje naše počínání, ono pokračující putování. Pustili jsme se tedy do vymýšlení a radění se, protože přijít s úplně novým názvem, který si nikdo s ničím nespojí, taky není nejlepší řešení. A tak přišel na svět Broumov 2028+!“ říká Jitka Smolíková, členka týmu komunikace a PR.
Bylo potřeba provést rebranding značky i vizuální identity Broumova 2028, tak se jeho tým opět spojil s grafickým studiem Upupaepop. „Máme radost, že nový kabát pro nás přešil Kuba Horský z grafického studia Upupaepop – manželé Horští jsou v tom s námi od začátku kandidatury, a tak pro ně nebylo těžké sladit nápady a vizi s vizuálním zpracováním,“ dodává Marie Silondi, koordinátorka projektu Broumov 2028+.
Co symbolizuje znaménko plus? Především to, že nic nekončí. Jedním z klíčových cílů rebrandingu bylo zachovat co nejvíce z původní vizuální identity, aby bylo snadno rozpoznatelné, že jde o stejný projekt se stejnými cíli. Nové logo a jemné vizuální prvky, jako je připojení znaménka +, symbolizují pokračování a rozvoj původní mise. Slogan „Pokračujeme v kreativní pouti“ odkazuje na myšlenku kreativního poutnictví, která vznikla během kandidatury a stále je ústředním motivem naší práce. Stejně jako nový vizuální prvek, poutnická hůl.
„Tohle všechno se mohlo stát především díky podpoře komunity a partnerů. Děkujeme městu Broumov, Královéhradeckému kraji, Ministerstvu kultury ČR i všem obyvatelům Broumovska, že spolu s námi nesete pomyslnou poutnickou hůl dál,“ uzavírá Marie Silondi.