Pocitová mapa Regionu Broumovska a Valbřišska je online!
Představujeme vám pocitovou mapu, která vznikla jako součást příprav na workshop Sběr a využití dat pro účely regionálního rozvoje, jenž se uskuteční 10. června 2025 na Zámku Adršpach.
Pomozte nám lépe poznat, jaká místa a oblasti v regionu Valbřišsko a Broumovsko jsou pro turisty atraktivní či která by si zasloužila více pozornosti a péče. Vaše názory jsou klíčové pro Společnost pro destinační management Broumovska k lepšímu zacílení budoucích aktivit a rozvoji udržitelného cestovního ruchu v této lokalitě.
Vyplnění pocitové mapy a následného krátkého dotazníku vám nezabere více než 10 minut. Na konci prosím potvrďte své odpovědi tlačítkem Odeslat.
Prozkoumejte mapu a zapojte se zde: Pocitová mapa Broumovsko a Valbřišsko
Workshop: Sběr a využití dat pro účely regionálního rozvoje
Cílem workshopu je poskytnout informační základ aktuální práce s daty, vysvětlit možnosti jejich využití, ukázat na limity a nabídnout podklad pro další práci. Zároveň nabídne prostor pro setkání aktérů v oblasti cestovního ruchu z Česka i Polska a podporu nových partnerství a spolupráce.
Workshopem vás provedou sociální a kulturní geografové a další odborníci ze společnosti SocGeo Studio a vystoupí také vedoucí statistického úřadu v Jeleniej Górze pan Slawomir Banazsak.
Odpolední část nabídne doprovodný program v Adršpašských skalách.
A pokud vás téma práce s daty zajímá, stále se můžete registrovat na workshop. Registrace je bezplatná, ale počet míst je omezen. Občerstvení, včetně ochutnávky regionálních produktů, bude zajištěno.
Přihlásit se můžete zde: Jdu se registrovat
V letech 2025 a 2026 vznikne nová strategie rozvoje destinace Broumovska a Valbřišska, která je součástí projektu Interreg "Smysluplné stezky". Cílem strategie je na základě analýzy podmínek a současných možností regionu stanovit principy dalšího rozvoje, které budou:
- respektovat zásady udržitelného cestovního ruchu z české i polské strany,
- vycházet ze zkušeností jiných evropských destinací,
- reflektovat změny v chování turistů po pandemii a nové trendy v cestovním ruchu,
- navazovat na krajské strategické dokumenty.
Vedle silných stránek regionu, jako je příroda, krajina a kulturní dědictví, budeme společně hledat i nové příležitosti pro rozvoj.