Výroční zpráva Agentury pro rozvoj Broumovska zvítězila v soutěži Fenix Content Marketing
Výroční zpráva neziskové organizace Agentura pro rozvoj Broumovska získala 1. místo v soutěži Fenix Content Marketing 2019, v kategorii Neziskový sektor – jednorázový firemní magazín.
Slavnostní vyhlášení výsledků 6. ročníku marketingové soutěže se uskutečnilo v Divadle The Royal v Praze, ve středu 22. května ve večerních hodinách. Ocenění za agenturu převzala Kateřina Ostradecká, která je zároveň autorkou obsahu výroční zprávy. Autorem grafiky je broumovský grafik Jan Flieger. Na druhém místě se umístila nezisková instituce Amnesty International.
"Toto ocenění je pro mě milou zprávou o tom, že naše snaha, abychom to, co děláme, dělali i dobře, je naplňována. Považuji prostě za důležité, aby veškerá činnost a projekty byly prodchnuté snahou o kvalitu. Jsme rádi, že nás porota ocenila a že naše výstupy jsou srovnatelné s mnohem většími organizacemi a institucemi, zvláště když naše výroční zprávy od začátku graficky zpracovává Jan Flieger, kterému bych tímto za jeho dlouholetou spolupráci rád poděkoval," uvedl zakladatel Agentury pro rozvoj Broumovska Jan Školník.
Celkem bylo během slavnostního večera rozdáno více než 40 ocenění v 18 kategoriích, vítěze vybírala třicetičlenná odborná porota. Vítězové si odvezli skleněné ocenění ve tvaru srdce, pocházející ze skláren Moser, z dílny designéra Petra Larvy.